slider

Política i Passions

12 de desembre de 2018

La conferència anual del programa Llegat Pasqual Maragall ha tingut lloc, un any més, a l’Auditori RBA en un acte coorganitzat per la Fundació Catalunya Europa i la Fundació RBA presidida per Ricardo Rodrigo. La ponència d’enguany ha anat a càrrec de la filòsofa, politòloga i professora de Teoria Política a la Universitat de Westminster, Chantal Mouffe. Sota el títol  Política i passions, Mouffe ha exposat les seves reflexions al voltant de la idea de democràcia radical i democràcia plural, a més de compartir algunes idees relacionades amb els seus treballs sobre els populismes.

Abans de la ponència, la presidenta de la Fundació Catalunya Europa, Gemma Sendra i Ferran Requejo, catedràtic de Ciència Política de la Universitat Pompeu Fabra, han donat la benvinguda als assistents i han presentat a la professora Mouffe.