Flavita Banana, Judit Martín i El Jueves

Gat Perich

XX Premi Internacional d'humor Gat Perich

05 de juliol de 2018

L’entrega del XX Premi Internacional d’Humor Gat Perich ha reunit prop de 500 assistents en un acte organitzat per la Fundació RBA (presidida per Ricardo Rodrigo) i l’Associació Perich sense concessions. Aquest any els guardonats han estat: l’actriu, Judit Martín (Premi Humor mediàtic), la dibuixant, Flavita Banana (Premi Humor Gràfic) i la revista El Jueves (Premi d'honor pels seus 40 anys d'història); tots ells han recollit els premis durant l’acte que s’ha celebrat a l’Auditori RBA. Després del lliurament, l’humorista Òscar Dalmau –que va rebre el premi l’any passat pel programa La Competència- ha mantingut una conversa amb les dues guanyadores d’enguany, en una edició en què els premis han tingut un accent clarament femení. Judit Martín i Flavita Banana han coincidit a reconèixer que l’humor és la seva manera d’entendre i afrontar la vida.