XVII Premi Gaziel de Biografies i Memòries

07 de novembre de 2018

L’acte de lliurament del XVII Premi Gaziel de Biografies i Memòries, que convoquen conjuntament l’editorial RBA – presidida per Ricardo Rodrigo- i la Fundació Conde de Barcelona –amb el seu vicepresident Javier de Godó- ha reunit a més de 500 persones a l’Auditori RBA. El periodista i escriptor Joan Esculies ha rebut el premi d’aquest any per l’obra Ernest Lluch. Biografia d’un intel·lectual agitador que publica RBA en català i en castellà. Després de l’entrega del premi, Joan Esculies i la periodista Milagros Pérez Oliva han mantingut una interessant i emotiva conversa sobre la figura, obra i el llegat d’Ernest Lluch. Tots dos han coincidit a destacar la vigència de les seves idees i conviccions i han ressaltat la seva ferma defensa del diàleg. L’autor de l’obra va comentar la seva decisió d’estructurar la biografia en quatre grans geografies: Barcelona, València, Madrid i El Nord, quatre indrets que van ser  clau per a Ernest Lluch.