Kaufmann

El tenor més aclamat

13 de març de 2018

El tenor alemany i la directora artística del Liceu, Christina Scheppelmann, han mantingut una conversa molt esperada davant de més de 400 assistents a l’Auditori RBA. Coincidint amb l’estrena de l’òpera Andrea Chénier a Barcelona, Kaufmann ha explicat durant l’acte (fruit de la col·laboració entre la Fundació RBA, presidida per Ricardo Rodrigo, i el Gran Teatre del Liceu) que està gaudint molt de la seva estada a la ciutat i que espera tornar-hi ben aviat. Durant la conversa amb Scheppelmann, el tenor –considerat un dels millors del món- ha reconegut que la clau del seu èxit ha estat la passió per la música, la perseverança i la capacitat de no encasellar-se i dominar diversos registres. A més, Kaufmann ha defensat la necessitat d’apostar per l’educació musical per tal que els nens puguin tenir accés a la música i descobrir-la des de ben petits. L’artista alemany ha confessat que durant la recent estrena de l’òpera va viure una connexió molt especial i poc freqüent amb el públic del Liceu.