Mª T. Fernandez de la Vega, Federico Mayor Zaragoza i Santiago de Torres

slider

Pasqual Maragall, records i amics

28 de novembre de 2018

L’auditori de Caixaforum Madrid ha acollit l’acte de presentació del llibre Records/Recuerdos editat per RBA i que commemora el desè aniversari de la Fundació Pasqual Maragall. Mª Teresa Fernández de la Vega, Federico Mayor Zaragoza i Santiago de Torres han mantingut una interessant conversa durant la qual han recordat moments i anècdotes que van viure amb Pasqual Maragall. Com a portaveu de la Fundació, Cristina Maragall ha intervingut a l’acte per agrair el suport d’institucions, socis i amics que han ajudat a l’entitat durant aquests deu anys. La ministra de Política Territorial i Funció Pública, Meritxell Batet, ha clausurat la presentació recordant que Maragall va ser un referent quan començava la seva carrera política. Els ponents han ressaltat la valentia que va demostrar Maragall quan va anunciar que tenia Alzheimer i que estava decidit a lluitar contra aquesta malaltia.