Milagros Pérez Oliva i Josep Ramoneda

Maragall

Pasqual Maragall: Pensament i acció

20 d'abril de 2017

L’exalcalde de Barcelona i expresident de la Generalitat de Catalunya, Pasqual Maragall, va ser el centre de l’homenatge que la Fundació RBA i la Fundació Catalunya Europa van organitzar conjuntament per reivindicar el seu llegat polític. El filòsof i periodista Josep Ramoneda i la periodista Milagros Pérez Oliva van conversar al voltant del seu projecte polític i van reivindicar la importància del seu pensament i esperit visionari que l’han projectat com una de les figures catalanes contemporànies de rellevància internacional. L’acte, celebrat a l’Auditori RBA, va aplegar una amplia representació política encapçalada per la presidenta del Parlament, Carme Forcadell; l’expresident de la Generalitat, José Montilla i el conseller de Salut, Antoni Comin entre d’altres. L’expresident Maragall va seguir l’acte acompanyat dels seus familiars més propers.