Margarita Obiols, Lluís Bassat, Julia Otero i Queco Novell

slider

Pasqual Maragall, records i amics

20 de setembre de 2018

L’Auditori RBA ha acollit l’acte Pasqual Maragall. Records i amics que ha comptat amb la presència de més de 800 assistents. Aquesta acte ha començat amb les intervencions del doctor Jordi Camí (director de la Fundació Pasqual Maragall) i de Cristina Maragall (com a portaveu de la Fundació Pasqual Maragall) que han ressaltat la importància de la inversió en recerca per tal d’avançar en la lluita contra l’Alzheimer.

A continuació, Queco Novell, Julia Otero, Margarita Obiols i Lluís Bassat han mantingut una conversa entorn a la figura de l’expresident. Tots quatre han coincidit a destacar el tarannà únic, l’audàcia i la capacitat de lideratge de Maragall. A més, en una de les seves intervencions, Novell ha assegurat que Maragall és “una persona transversalment estimada”, una afirmació que ha estat molt aplaudida per la resta d’assistents. Aquest acte, organitzat per la Fundació Pasqual Maragall i la Fundació RBA (presidida per Ricardo Rodrigo), coincideix amb la publicació del llibre Records/Recuerdos (edició en català i castellà). En aquest llibre, 40 amics de Pasqual Maragall comparteixen un record personal que van viure amb ell i ho fan coincidint amb el desè aniversari de la fundació que porta el seu nom.