Sennett

A Europe of Cities

07 de novembre de 2016

La III Conferència Anual del programa Llegat Pasqual Maragall ha tingut lloc, un any més, a l’Auditori RBA en un acte coorganitzat per la Fundació Catalunya Europa i la Fundació RBA. Durant la seva ponència –A Europe of cities- el prestigiós sociòleg nord-americà, Richard Sennett, ha desgranat els arguments essencials de la seva reflexió contínua sobre les ciutats i ha destacat la importància de la xarxa de ciutats europees, moltes de les quals “estan més vinculades entre elles que amb el seu context nacional”. En l’acte també hi han intervingut l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau; la consellera de la Presidència, Neus Munté; i l’excalde de la ciutat Joan Clos, actual director d'Habitat. La conferència, que ha congregat més de 600 convidats, ha comptat amb la presència d’un destacat nombre de personalitats de la política i la societat catalanes.