Eudald Carbonell i Rosa M. Tristán

slider

Atapuerca, 40 anys fent història

29 de maig de 2018

L’investigador i codirector del projecte Atapuerca, Eudald Carbonell, i la periodista especialitzada en divulgació científica, Rosa M. Tristán, han presentat a Barcelona el llibre que han escrit a quatre mans, Atapuerca, 40 años inmersos en el pasado (RBA-National Geographic). L’acte, organitzat per l’Ateneu Barcelonès i la Fundació RBA, presidida per Ricardo Rodrigo, ha reunit més de 200 persones que han pogut gaudir d’una interessant conversa sobre els descobriments més importants que s’han fet al jaciment durant aquests 40 anys d’història. Carbonell i Tristan, dos dels màxims experts en la matèria, han destacat que no hi ha cap altre lloc al món on s’hagin descobert tants fòssils humans com a Atapuerca.

Els autors del llibre han defensat també la necessitat de seguir apostant per la investigació en projectes com el que dirigeix Eudald Carbonell ja que -segons han explicat- aquesta tasca és clau per entendre moltes de les preguntes que ens plantegem en relació a l’evolució humana.