Josep M. Bricall, Juan José López Burniol, Joan Jofre i Lluís Foix

Bricall

Una certa distància- Assaig de memòries

15 de febrer de 2018

La Sala Oriol Bohigas ha acollit la presentació del llibre de memòries de Josep Maria Bricall Una certa distancia (RBA). L’acte, organitzat conjuntament entre l’Ateneu Barcelonès i la Fundació RBA, presidida per Ricardo Rodrigo, ha reunit a més de 250 assistents. La presentació ha comptat amb l’assistència de familiars i amics del Dr. Bricall, dels expresidents Montilla i Maragall, com també de nombroses personalitats del món polític, cultural i acadèmic. El periodista i escriptor, Lluis Foix, el notari i advocat, Juan José López Burniol i l’exvicerector de la UB, Joan Jofre, han acompanyat a qui fou Secretari de la Presidència de Josep Tarradellas en aquesta presentació. Tots ells han destacat els diferents àmbits de servei públic en els quals Bricall ha tingut un paper rellevant: la dedicació a la universitat com a professor i rector, la participació en organismes europeus, la trajectòria com a economista i l’activitat política.